Se där

Det har visat sig att även familjen hittat hit, vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt =)
Men enjoy.
Jag har en otroligt tråkig kväll, Jonas är hos hans brorsa och kollar på film. (Han har nämligen en ny tv, EN NY VANSINNIGT STOR tv). Jag valde att stanna hemma, har ju känt mig lite krasslig så jag har hållit mig inne hela dagen så jag ska klara veckan, men som det verkar så blir det nog inte värre än så här. Det är jag otroligt glad för.

Imorgon har vi föreläsning från kl 10.15. Känns helt okej med lite sovmorgon måste jag säga. Sedan har vi även en föreläsning efter lunch och sen blir det att bänka sig på UB och plugga inför duggan på fredag.
Tack och god kväll.
2009-05-03 @ 20:42:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0