Söndag

Hej och hå.
Vi har vänt på dygnet alldeles i helgen jag och J. Vi sjöng och spelade gitarr igår till 02 och jag lyckades inte somna förrän efter 3. Fick lov att ställa klockan för i morse och vaknade vid 9 tiden, satte på tv:n som installerats i sovrummet (vi sa ju att vi inte skulle ha någon, men ack så skönt det är), myste till nyhetsmorgon.
Sedan klev vi upp och spelade lite Little Big Planet. Nu har jag precis fått veta mitt tentaresultat på förra kursen och jag blev godkänd, så me very happy!
Annars hade jag tänkt plugga i helgen, men det har det inte blivit så mycket av utan jag har istället donat i hemmet, bytt gardiner, städat och så vidare...
Nu är det bara att ladda inför en ny vecka!

Elina kommer hit idag också, ska hjälpa henne att färga hennes utväxt, sen tänkte jag själv få mig lite slingor lagom till sommaren.
Adjöken.
2009-05-10 @ 11:47:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0