1 november

Kvällen igår var inte alls så bra, hade faktiskt skittråkigt! Jag kan inte vara själv längre, haha.
Kollade på lite olika filmer, väldigt okoncentrerat. Sen märkte jag att The perfect score, som jag hade planerat att se, den hade jag redan sett. Självklart.

Jag gick och la mig kring 01.30 tror jag, kände mig hängig. Jonas kom hem 04.30 och självklart vaknar jag. Tar febern som visar på 37.2, jag känner av feber vid väldigt låg temp så 37.2 är feber för mig. Det är ju klart att jag skulle bli sjuk, glömde ju definitivt ta i trä när jag sa att "nej, jag har ju inte varit förkyld på jäääättelänge, kommer klara mig". Icket!
Vi somnade, jag vaknade typ var femte minut resten av natten av att Jonas snarkade högt som tusan. Sen när jag försökte väcka honom, så hjälpte inte ens att jag tog sparkade lite och puttade på honom. Så jag låg där, förbannad med typ noll sömn inatt.

Jag gick upp vid 10, tänkte att nu klarar jag inte mer. Det kokade i mig av allt snarkande! Har legat i soffan med täcke sen dess. Ska gå och se om Jonas ska stiga upp nångång.

bye bye

2009-11-01 @ 12:13:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0