Aktiv.nu

Sängen var skönare än någonsin i morse, Jonas stack iväg till skolan vid åtta och jag fick sängen helt för mig själv! Jag ställde faktiskt klockan på nio, men det var alldeles var jobbigt när klockan ringde. Tro mig, jag försökte men jag klev upp 09.45 istället. Inte fy skam det heller.

Jag har ätit upp frukostgröten, som jag lär hålla mig på länge. Sjukt mättande!
Det är några grejer jag borde sysselsätta mig med idag:

- kolla tvättid
- skicka 2 brev
- öva på barnsånger

sedan finns det mindre viktiga grejer som jag kan sysselsätta mig med om jag har lust och om tiden räcker till:

- rensa bokhyllan
- rensa garderober
- rensa nattduksbord

Ni fattar?



Nu är det dags att ta sig ur soffan bums!
2009-11-10 @ 10:38:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0