Donnie Brasco

Vi gjorde hemmagjord pizza till middag, blev jättegott! Blir nog repris på den snart igen.
Har just kollat klart på Donnie Brasco, en av mina/våra favoritfilmer. Jag dreglar självklart lite över Johnny Depp, men håller det för mig själv under filmen. Haha. 
Innan dess kollade vi på Idol och Jonas satt i soffan med mig. Han gillar inte alls idol, så det var mysigt! Fick rejäla rysningar av The Show Must Go on, den låten alltså!

Nu ska vi ge oss på Paranormal Activity. Jag är skitskraj redan nu, ni som känner mig vet ju att jag är förbannat lättskrämd.
Det blir minst sagt spännande att se om jag kommer kunna sova inatt, tur jag inte är ensam i alla fall.
Glöm det! Gissa vem som bangar? Jonas! Så nu surar jag, han kommer nog ge med sig snart när jag tiger ihjäl honom.

Guess what? Det funkade, haha.
Godnatt vänner
2009-11-07 @ 00:23:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: erica

du får rapportera hur filmen var :) jag är själv lite sugen men börjar fundera på vad som är bäst för mitt eget bästa :P

2009-11-07 @ 10:30:06
URL: http://ericamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0