Fest i huvudet, men tyvärr inte i plånkan

Ungefär så känns det. Skulle verkligen vilja dra hit tjejerna, dricka rosé och sen gå ut på krogen. Efter typ en vecka utan ett socialt liv så känns det minst sagt lockande. Tyvärr så tycker inte min plånbok det, den mår inte alls bra.
Men visst känns det jobbigt när alla verkar ha planer förutom en själv? Jaaa.

Jag får väl helt enkelt ha kul för mig själv.
Kan tillägga att jag är öppen för förslag! Billiga ena.

tjing
2009-11-07 @ 15:57:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

önskar att jag kunde transportera mig till dig ikväll och ba sitta hemma med en flarra vin! eller ännu bättre att jag kunde transportera dig hit till mig, för här är det 25 plusgrader idag så då kunde vi sitta ute och pimpla!



hoppas du får en fin helg oavsett vad du hittar på,

kraaam sakna

2009-11-07 @ 19:00:52
URL: http://www.radiohuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0