Fredag

Jag sov så förbannat dåligt inatt, fick galna hostattacker typ hela tiden. Finns inget värre, ville typ gråta. Bestämde mig för att stanna hemma från kursen idag, känns inte så fresh att går runt och hosta på alla.

Sen är det ju helg också, jag är inte ett dugg peppad faktiskt, förkylningen har typ dränkt min livsgnista för tillfället. Fick ställa in en träff med Sandra också.
Jag satte på en film för ett tag sedan, självklart slumrade jag, hostade, slumrade, vaknade. Ja ni vet. TRAGISKT!
Det har ju snöat också, ser lite grått ut just nu, men ändå mysigt tycker jag.

Den här veckan har jag badat varje dag tror jag, får för mig att det ska göra mig frisk, verkar inte som att det riktigt har fungerat. Har bara blivit ett torrfnöske.
Nu ska jag inte låta mer deppig och förstöra någons dag! Jag ska ta mig i kragen, se lite Ellen, städa undan och göra fredagsfint, försöka komma på något gott till middag. Sen blir det "hemmakväll" med den bäste. Om jag ska vara ärlig så är jag en aning less på hemmakväll. Haha, skulle helst vilja dricka rosé och inta dansgolvet!

Well, njut av helgen nu!
puss
2009-11-06 @ 13:04:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elajna

men efter att du sett ellen kan du inte ha varit deppig längre!! ;) Bäst bäst bäst..! :)

2009-11-06 @ 23:17:57
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0