Härlig dag!

Jag har haft en riktigt bra dag idag!
Vi vaknade 7, jag gick upp och kokade kaffe och ägg, Jonas gick och duschade. Medan äggen kokade klart så tog jag en snabbdusch så vi skulle hinna äta tillsammans innan Jonas skulle på skolan. Mysigt med ordentlig frukost i köket för en gångs skull, inte ofta vi hinner göra det.

Sen dolade jag på tills typ 9.15 då jag pallrade mig till UB för att kika på lite kurslitteratur, drog mig sedan vidare mot Lärarhuset där jag möttes av 2 lika förvirrade tjejer. Vi letade upp klassrummet, sen gick vi tillbaka till fiket eftersom vi var rätt tidiga. Det har varit en riktigt rolig dag, delades upp i grupper och vi ska "lära" de andra 2 barnsånger som vi ska kompa till. Shit vad kul vi har haft med det där, men det kommer bli så bra!
Vid lunch så hade musiklärarna konsert som vi lunchade framför. Hur nice som helst, de körde AC/DC, Black Sabbath, The Who och lite Pink Floyd tror jag bla. Det var grymt i alla fall. Sen fortsatte vi med våra barnsånger :)

Kallt var det när jag gick hem, men mysigt när det snöade lite. Hoppas att det får stanna kvar, så det blir lite ljusare.
Förkylningen är som den är, var liite bättre imorse. Men nu rinner det istället för att vara täppt. Äckel!
haha
2009-11-05 @ 15:49:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0