Kissie & Jag?

Haha, jag hade en sjukt skum dröm inatt. Handlande bland annat om att bloggerskan Kissie hamnade hemma hos mig och plötsligt skulle jag ta hand om henne en hel helg. Hon betedde sig som en trotsig "lillasyster", jag lekte överman och brydde mig inte alls om hennes kommentarer. Kan tillägga att jag i alla drömsekvenser var totalt osminkad, mitt hår stod åt alla håll och såg förjävlig ut. Kissie hade i sitt nya löshår, hade badat i silvershampo, nysminkad osv. Trots våra totala olikheter så hade vi tillslut riktigt roligt, hon dämpade sin attityd och jag gillade storasysterrollen.
Haha, knäppt va?


Idag är det lördag, trist väder måste jag säga. Det drar liksom ner stämningen lite! Det kliar på mina ben, vilket gör mig så irriterad. Måste vara typ snöloppor, haha.
Nu ska jag kolla lite tv, sen om några timmar ska vi börja förbereda oss för maskeraden!
tjingbanan
2009-11-14 @ 10:24:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0