Kvällsmys

Jag som hade tänkt överraska Jonas med färdig middag när han skulle komma vid 17. Istället så var han 40 minuter tidig och skrämde halvt ihjäl mig. Hade nog lite för högt ljud, lyssnade på P3 som hade 6 timmar sexmaraton som jag lyssnat på hela eftermiddagen. Haha, riktigt kul faktiskt. Middagen blev dock väldigt god ändå! Det blev potatis, morötter och lax med grönmögelost, slängde in allt i ugnen. Blir alltid supergott, det är dessutom väldigt enkelt.

Nu har vi legat i soffan ett par timmar, Jonas tog sig en powernap. Jag, som sov till 11, kände inte riktigt att jag var i behov av det. Så jag passade på att glo på Unga Mödrar, verkar bara vara jag i den här familjen som gillar det =)
Jag har fastnat på Bonde söker fru nu, jag blir verkligen förvånad varje gång över att det alltid är en tafatt, fast-i-80-talet-typ utan social kompetens med i programmet och sen blir jag ännu mer förvånad över, i det här fallet, kvinnorna som vill dejta denne....aja, underhållande är det i alla fall!


Annars kan jag meddela att jag är mer än less på förkylningen, måste börja uppskatta mina "friska" stunder mycket mer. Hatar att komma av mig med träningen, som jag just börjat få in regelbundet. Förhoppningsvis kan jag köra igång i helgen igen, som kommer bli lugn. Har inte alls så mycket pengar på kontot, därför har jag inte så mycket val. Ska försöka få in en träff med Sandra på fredag efter föreläsningen, sen blir det nog en Idolkväll i all ära. På lördag åker jag nog hem till Vännfors som det ser ut, och Jonas ska jobba....får väl se vad vi hittar på annars.


adjö för den här gången.


 

2009-11-04 @ 20:25:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0