Men skojar den!

Inte är förkylningen bätte idag inte, igår på kvällen kändes riktigt bra, var pigg och sådär. Idag är det bara tragiskt äckligt. Kanske inte gjorde saken bättre att jag vaknade för 10 min sen, men det var högst inte meningen....känner mig nu som när man powernapar lite för länge.

Jaha, vad ska man göra av den här dagen då. Jag ska fixa och skriva på en blankett, om jag går för att köpa frimärke och postar den är väldigt oklart då jag mår som jag mår och vädret är en skam idag! Jag ska ta tag i disken från igår, kanske orkar jag tvätta lite om det finns tid. Egentligen vill jag bara ligga på soffan.



Nu vill jag bli frisk!!!
2009-11-02 @ 12:13:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0