Och så var det fredag...

Bra skoldag idag, full rulle och svullna gitarrfingrar. När jag slutade promenerade jag direkt till Elina för att färga resten av hennes hår, sen hem i kylan.
Skippade poledance-passet, blev så sjukt trött. Märks att det är fredag, för jag somnade i soffan och Jonas la sig i sängen för att sova ett tag. Jag vaknade av att Sandra ringde, sen fick vi banga på deras Idolinbjudan, känns ju tråkigt värre, men vi skulle nog ha varit två stirriga typer.

Blir en ofantligt lugn kväll, kanske orkar vi ta oss till ica för att köpa något att knapra på, kanske inte. Den som lever får se!
Vi får i alla fall ladda inför imorgonkväll, för det blir det pompa och ståt!



mmm, precis


2009-11-13 @ 19:18:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0