Prosit & rent ska det bli!

Det var faktiskt så att jag skrev ett inlägg tidigare idag, ett rätt långt ett. Sen fick texten fnatt och började radera sig själv, ni vet när man skriver och texten framför raderas? Jag brukar bli fly förbannad när det händer, men idag behöll jag lugnet.
Jag skrev bland annat om några gamla foton jag hittade på mina föräldrars uråldriga gammklump till dator, som jag hemskt gärna vill ha över till min. Men det verkar inte fungera, försökte bränna över på en skiva, men det gick inte. Kan bero på att Jonas har rensat upp den.....inte vet jag. Synd var det i alla fall, fick mig ett gott skratt! Sen så hade jag ju kunnat bjuda mina vänner på lite nostalgi, men inte idag.

Jag nämnde också att jag kanske hade tänkt orka tvätta i min sjukdom, det gör jag också. Känner mig faktiskt lite piggare, men ändå äckligast i världen. Ni förstår? haha

Ska hålla detta kort, blir inte så mycket mer vettigt gjort idag tror jag. Vädret gör ju ingenting bättre vill jag påstå och blanketten som jag skulle posta gör det ju tyvärr inte själv, men jag kommer definitivt inte släpa mig till Ica idag. Jag menar, vill ju inte skrämma vettet ur någon som jag ser ut. En dusch gör inte ens saken bättre. Får bli imorgon, kanske är jag frisk då som vid ett mirakel!


Tänkte bjuda på en bild på mina kära skapare, Snyggmamma och Snyggpappa brukar jag kalla dom.
Vem är jag mest lik?

2009-11-03 @ 13:22:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0