Skönt

Jag var lite rädd över att mina högskolepoäng från sskprogrammet inte skulle räcka till för att jag ska få studiemedel nästa termin, men såg idag att de kommer göra det! Klarade kliniska kemin också, så har lite plus därifrån, även att jag kommer få poäng för kursen jag läser nu. Det kändes väldigt skönt, har varit orolig för det där......

Ja mina vänner, min kväll kommer att se ut ungefär så här:
Slöa i soffan till Unga Mödrar - slumrar jag så är det mer än ok
Mat
TV/PACKA, TV/PACKA? det är frågan
TV
TV
puss
sova.

sådärja.
2009-11-16 @ 16:37:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt. Då kan du slappna av lite nu.

2009-11-16 @ 20:32:54
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0