Snabba ryck!

Jag steg upp 10.20, satte mig vid datorn och kikade lite. Kollade in på iksu.se för att se om det fanns något bra pass idag, såg att det fanns en plats ledig på aqua power kl 11. Så jag bokade, la in spurten, på med sportisen och bikinitrosorna och lobbade till iksu. Rätt skönt med spontanitet, haha.

Det ser ut som crap här hemma, så jag tänkte möjligen helgstäda idag och få det gjort och kommer göra det till ingen annan än BJÖRN SKIFS! =)

Ni som skriver sms till mig, jag kan tyvärr inte svara på resten av månaden. Har noll pengar, förutom de 40 kronorna på mitt konto som jag tänkte kunde få ligga där, för vad kan man köpa för 40 kr?
Aja, livet är surt ibland.
2009-11-12 @ 12:20:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0