"Sov inte för länge"

Det var exakt vad Jonas sa innan han pallrade sig iväg till Uni vid 8. Haha, det hade jag inte tänkt att göra heller, men när kl ringde vid 9 så gick det helt enkelt inte att stiga upp....
Idag är jag fortfarande jättetät i näsan och börjar bli torr i halsen, less minst sagt.

Jag har egentligen 3 måsten idag, ska skriva på blanketten som jag tjatat om och gå till ica, köpa ett frimärke och posta. Ringa till CSN så de vet att jag ska läsa en kurs och inte drar in studiemedlet, och till sist så hade jag tänkt låna böcker idag till imorgon. Men jag får se hur jag gör, kanske går på bibblan imorgon innan uppropet.


Haha, älskar den här


2009-11-04 @ 11:41:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elajna

haha, den är ju så sjukt kul!!!

jag måste sno den till min blogg :P

2009-11-04 @ 14:42:14
URL: http://jabadabado.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! Såg den på Elinas blogg:p Så kul!!

2009-11-04 @ 16:01:00
URL: http://hannawickberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0