Träning!

Nu är det dags att komma tillbaka, förkylningen är borta och det kliar i fingrarna!
Jag har fastnat för vattenträning, kul och avslappnande. Sen så är det väldigt skillnad när det gäller vilka instruktörer som håller passen, så jag brukar boka in mig på de som håller mer styrka - och konditionskrävande pass. Annars blir det bara tråkigt.

Jag ska testa på djupvatten nu på onsdag, sist jag bokade blev det bara inte av, så det känns roligt!
Blir mycket sånt i veckan, nästa vecka tänkte jag boka in lite mer varierande pass, det finns ju massor med saker att göra!



Diskberget är nu väck, tänkte dammsuga lite också och kanske förbereda lite käk. Jag råkade fastna i soffan med en massa CSN-skit.




2009-11-09 @ 14:27:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0