Var är snön?

Nu tycker jag att det är nog med pissväder, är less på att gå till skolan i regn och jävulskap varje dag. Seriöst, nu är det dags för snö!

Har varit på skolan idag mellan 10-12, har haft Sång/Ledarträning. Den lektionen är alltid kul och vi har en grymt rolig lärare, sen snackade vi ihop oss lite om fredagens minimusikal. Nu är det bara att träna repliker, haha.
Jag kan inte säga att jag fått i mig någon direkt bra frukost och lunch idag. Det blev några bitar mjölkchoklad till frukost och lunch. Bad Robot. Ibland får man



Jag längtar verkligen till flytten nu! Längtar inte till att börja packa, men det hör ju tråkigt nog till. Sen längtar jag till JULEN, som många andra. Baka pepparkakshus, pynta lite osv. Myyys!

Jag gillar inte att klockan är 1, det känns som att klockan är typ 5 för det är mörkt och trist ute. Sen känner jag mig trött och vet inte vad jag ska göra. Det finns massa grejer som jag "borde" göra, men det känns skittrist :) Tex städa, diska, planera middagen, tvätta, packa, bla, bla, bla. ...
Önskar jag hade någon bra film...

höj.
2009-11-18 @ 13:11:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0