Vi säger såhär

Sammanfattningsvis så har det varit en helt okej helg, lugn och slapp. Absolut inget fel med det, men tråkigt när huvudet vill en sak och kroppen en annan. Haha
Igår kom i alla fall Camilla och hälsade på, kollade på lite film och hade det mysigt. Sen blev jag väldigt rastlös och visste inte vad jag skulle hitta på. Blev tillslut så att jag gav upp tv-soffan, det var ändå bara skit och la mig i sängen och satte på en lättsam film.

Idag vaknade vi till kl 12, upp och duscha, sen åkte vi till Vännfors för lite Farsdagsfika och paj. Jonas skulle fixa lite grejer på pappas kontor, jag följde med och drog på högtalarna och spelade på min gamla synt och roligt hade jag. Vackert var det dock inte =)
Vi har varit grymt sega idag, det får man på söndagar. Imorgon blir det dock nya tag. Jag ska tvätta bla.


ciao
2009-11-08 @ 20:47:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0