Vid dagens slut

Oj, klockan är redan 20.53. Den här dagen har gått rätt fort. Har hunnit stöka, lagat en finfin kycklingmedris-middag, bleka Elinas utväxt, kollat i Elinas fotoalbum, skrattade ihjäl mig, hur såg man ut? Roligt var det i alla fall!

Jag har lyckats vända på dygnet lite, det är rätt schysst faktiskt. Jag är mer en nattmänniska, så nu några dagar när Jonas inte behövt vara på skolan så tidigt så har vi haft nattmys i soffan framför bra filmer. Detta kommer väl inte fundera så bra en längre tid, men nu är det nice.


 Jag har beställt lite grejer till festen på lördag också, blir spännande!
Nu tv.

Gnatt.
2009-11-09 @ 20:58:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0