Vitt

Inatt, precis som igår natt så sov jag inte alls mycket. Hostade och hostade, jag måste verkligen köpa hosmedicin eller något! Något bra är att förkylningen i stort sett är över, mest hosta kvar, tack tack tack!
Eftersom att jag väckte Jonas varje minut så gick jag och la mig på soffan, det var ju inge kul. Men det var mysigt att kolla ut och se all snö som kommit. Idag är det alldeles vitt här utanför.


Ja, ska väl säga några ord om Paranormal Activity. Alltså den var jäkligt obehaglig, helt ok, och jag/vi satt på helspänn hela filmen. Man blir lite skraj sen när det är dags att lägga sig ;)

Nu sitter jag och äter några jordnötsringar till frukost, jättenyttigt, verkligen!
Kommer nog bara ta det lugnt idag, sen är det tänkt att jag ska till Vännfors, får se hur det blir.


2009-11-07 @ 11:58:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0