19.25

Badet hjälpte faktiskt, mot vad vet jag inte riktigt, men jag drog på några gamla Coldplaygodingar och föll in i min egna lilla värld. Mjauade med som tusan gjorde jag också.

Det blev lasagne till middag idag, den satt som ett smäck, har varit mätt tills nu. Vi har haft en grymt tråkig eftermiddag, dagarna är ju så långa!! När klockan var fyra i eftermiddag kändes det som att klockan var nio på kvällen. Man blir ju less minst sagt, sen så har jag tappat lusten för allt så jag är världens tråkigaste person att vara med.
Jag har i alla fall styrt upp brödbak ikväll!

Imorgon blir jag hemma, förmodligen läkemedelsräknandes till tusen kära vänner, ska även klämma in lite go och härlig mikrobiologi.
Frågan är, ska jag stöka undan och fixa en riktig myskväll? Tror vi smäller till med ett ja.
tjingeling
2009-10-27 @ 19:32:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0