20 oktober

Tiden går fort!
Jag vet inte hur det kändes att göra tentorna igår, får se när resultatet kommer. Sen så måste jag ju vara undermedvetet stressad över hela skiten. Jonas sa imorse att jag sovit jätteoroligt, satt upp i sängen flera gånger och rabblade klinisk kemi. Kan ju inte var nyttigt.

Igårkväll myste vi till det med ost, ölkorv, kex och vindruvor. Kollade på Grannfejden, sen gick jag faktiskt och la mig för jag hade så mycket ångest efter tentorna. Vaknade trött imorse, valde att inte ta cykeln för att inte vurpa och möjligen avlida på vägen, lyssnade på en fasligt snabb genomgång av läkemedelsberäkning mellan 9-12, käkade lunch med brudarna och gick på medicinska bibblioteket. Jag var redan trött i bollen så jag satt väl en 13 minuter kanske, sen gav jag upp och och lunkade hemåt.
Är fortfarande sjukt trött och opeppad! Blev inte bättre av att jag fått tandläkartid i VÄNNÄS den 30:e och måste punga för det besöket också, fan. 8.20 hade jag tid, dö tänkte jag! Så jag ringde och fick den ändrad till 13.30. Alltid något.

Men herregud, så negativ jag låter. Så kan vi ju verkligen inte ha det! Jag ska ta och pumpa upp peppen inför att bli sjuksyrra och läsa lite studieteknik, förbereda mig inför morgondagens föreläsning, renskriva anteckningar, laga mat & kl 18 blir det AFRODANS!

Happy, happy happy.


2009-10-20 @ 14:31:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kristina Elf

HAHAHA näe det kan verkligen inte vara nyttigt!!! :)

Ja, jisses vilken snabb föreläsning! Jag blev nästan andfådd för att hon stressade så mycket! Han knappt ta in nånting! Pju...

2009-10-20 @ 22:13:17
Postat av: sorina

du ser fantastisk ut. retro.

2009-10-21 @ 00:23:27
URL: http://smokaccino.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0