400

Såg att mitt förra inlägg var mitt fyrahundrade inlägg, ett grattis är väl i sin ordning, kära Blogg.

Är ganska nyss hemkommen från ett aquapass med Elina, ett riktigt bra powerpass den här gången så jag är nöjd. Kul var det också. Jag funderade väldigt mycket på olika saker under det där passet, vissa saker gör mig dock otroligt förvirrad och lite ledsen. Men vad gör man?

Nu blir det lite kvällsfika, Grannfejden och sen The Proposal.
Imorgon tar fröken Ida sig i kragen och äter en bra frukost sen ska hon pallra sig ner på skolan för lite resursföreläsning. Även efter lunch kommer hon ha jättemycket energi och vilja läkemedelsberäkna tills hon stupar! Om jag upprepar det 15 gånger innan jag sover så kanske jag börjar tro på att det blir så imorgon =)

gnatt.
2009-10-26 @ 20:58:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0