Avdomnad

Mina ben är fortfarande avdomnade. Satt på en stol och pluggade utan paus i 3.5 h i eftermiddag, var inte så smart när jag ställde mig upp sen. Känns typ som växtvärk. Not cool.

Kom hem från skolan kring 13.30, övade venprover på förmiddagen, sjukt roligt att sticka. Sen hade vi farmakologifrågestund kl 1, men jag gick hem efter en stund. 17.30 var jag helt död i huvudet, tookläst om klinisk kemi. Hungrig var jag också men hade verkligen ingen ork att laga mat, ingen Jonas hemma heller. Så jag stekte mig ett ägg. Kul.
Jag har drönat runt här sen dess, försöker sitta/ligga på något smart sätt så värken i benen ska försvinna. Haha. Funderade på att fara och sola, men det orkade jag inte, funderade på en promenad men det kändes alltför läskigt att ta en själv i mörkret...har alltså inte kommit mig för någonting. Orkar verkligen inte plugga mer idag heller! Får bli som igår en snabbläsning genom anteckningarna innan jag lägger mig.

Nu tittar jag på Bonde söker fru, finns inget roligare eller pinsammare än "första mötet". Saknar min snutt som är och spelar poker, suktar efter ett par overknee stövlar, har slösat pengar, borde duscha (luktar en smula solarium från igår fast jag duschade imorse)

Nu ska jag ge mig. Dagarna till söndagkväll kommer mestadels bestå av plugg inför tentan, jag har ju min helg planerad i alla fall =)
hej!
2009-10-14 @ 20:18:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0