Fredag!

Känns kanonfint, eller hur!?
Jonas klocka ringde kring 8.30, drog oss en stund och körde självklart den vanliga kittelfighten, som jag egentligen hatar på morgonen. Haha. Jonas gick sedan upp och jag ligger fortfarande kvar i sängen, har nämligen sett Sex and the Cityfilmen. Underbar start på dagen anser jag!

Till 12 får jag ligga här, alltså 9 minuter kvar. Sen ska jag ta tag i den här dagen, funderar om jag ska göra något kreativt. Kanske drar jag fram mina skissblock, var väldigt länge sedan kan jag lova. Undrar om jag fått något på posten idag!!

I eftermiddag drar jag, Elina och Markus och handlar på maxi, sen blir det fredagsmys hos Markus nere på stan. Tacopaj är det tänkt, hur gott är inte det!
Sen kan jag meddela att jag inte har några LÖRDAGSPLANER, feel free to call me!

Trevlig helg önskar en glad tjej.

2009-10-30 @ 11:54:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sorina

det är ju halloween imorgon! du MÅSTE klä ut dig!

2009-10-30 @ 14:07:39
URL: http://smokaccino.blogspot.com
Postat av: sorina

ja, fast nu har jag egentligen bara klätt utt mig hemma. haha.

2009-10-31 @ 00:13:19
URL: http://smokaccino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0