Fullt!

Shit jag är så mätt! Helt vansinnigt. Jag och Jonas sprang på ica tidigare och inhandlade grejer till tacos, grymt gott var det. Sen söndagsmyste vi, har inte lyft många fingrar idag helt klart. Jag väntar på ensam mamma söker som börjar alldeles strax och Jonas har stuckit iväg på lite poker, passar ju bra eftersom han inte gillar top modell och dejtingprogram lika mycket som jag. Haha.
Vi har dessutom proppat i oss en halv krämbulle var, den satt lite mer än ett smäck!

Nu ska jag ta mig ett glas vatten med jordgubbar i och invänta programmet. Blir väl säkert någon film vid 21 nåt, börjar inte förrän 10 imorgon med upprop inför den nya kursen. Känns rätt kul.

hejhej.
2009-10-04 @ 19:49:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0