Hallon

Men dra mig baklänges vad segt blogg.se går ikväll, förbaskat störande!
I alla fall, något direkt plugg blev det inte ikväll, men jag misströstar ändå inte. För jag har en plan ser ni, en plan för en hel vecka!:

Torsdag - Läkemedelsberäkning 9-12, Klinisk Kemi 13-16.30 (mys). Hem, äta, se videoföreläsningar farmakologi, tv, pussas, promenad, sova.
Fredag- Klinisk Kemi förmiddag, eftermiddagen kommer jag ägna till farmakologi & förmodligen gå igenom klinisk kemi, pussas,  fredagsmys.
Lördag - Sovmorgon skulle jag tro, aquapass 11.15-12-15, Farmak. och Kl. Kemi eftermiddag, pussas. Kvällen spenderar jag med mina två favoritkusiner Elina och Markus hos E då, som fyller år.
Söndag - Lite mindre sovmorgon, Brunch, pussas, förmodligen farmakologiplugg, möjligen familjefika, god söndagsmiddag, lite mer plugg, tv, sova.
Måndag- Förmodligen heldag på bibblan
Tisdag - --------------- // ----------------
Onsdag - Venprovtagning 8.30-12. Plugga Klinisk kemi, oplanerad kväll!

Är det bara jag, eller låter inte det här som en KANONVECKA?


Nu ska jag se klart Grey´s, sen ska jag nog ta ett bad och lägga mig tidigt. Blir en lång dag imorgon.
puss och god natt.
2009-10-07 @ 21:32:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0