Härligt

Jag bestämde mig för lite sovmorgon igårkväll, ställde kl på 07.45. När klockan ringde var jag pigg, vilket jag har varit den senaste veckan. Hemsk skönt måste jag säga!
Jag satte mig vid köksbordet och pluggade på klinisk kemi, sen har jag gjort gamla tentor i det och farmakologi. Det känns faktiskt som att jag kan det mesta, är lite oroande för det brukar verkligen inte kännas så...men positivt är det. Tog en paus kring 09.40 och lagade frulle, kollade 5 min på "efter tio" med Jonas och sen gick vi tillbaka till det vi höll på med.

Vi har tvättid kl 15, och inte LITE tvätt heller. Ångesten över hur många tvättar vi kommer att behöva köra väller över mig, måste börja tvätta en gång/vecka helt klart!
Nu tror jag att jag lägger undan plugget i ett par timmar, kanske kollar på lite Sex and the city och pluggar när tvätten är igång.

Ser fram emot middagsmaten, ska laga pestopasta med köttfärssås tänkte jag, bli mumma!
tjenixen.




2009-10-15 @ 12:35:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0