Hej vänner

Idag satte jag mig vid datorn kring 10, nästa gång jag kollade på klockan var det 14.45. Herrejesus vad fort tiden gick, men resultatet är att jag i princip är klar med hemtenan, skönt värre! När jag var klar med alla frågorna låg jag på drygt 2200 ord och behövde banta ner tentan till 1500. Det gick ju som det gick, ligger väl fortfarande på drygt 200 ord för mycket, men jag vet inte var jag ska ta bort ifrån. Mina svar börjar sakna sammanhang, haha och meningarna är otroligt ofullständiga. Men jag skyller på damen som satte 1500 ord som gräns.
Flummig tenta, flummiga svar.

Jag kommer på mig själv nu med att verkligen osa vitlök, jag, jonas, emma och jens köpte mat från Roberos på teg. Vi har varit där 2 gånger innan, men väntetiden har då varit på cirka 1.5 timme. Helt vansinnigt, så idag beställde vi en timme i förväg. Haha, men det var helt klart något speciellt med pizzorna.
Vi kollade på Iron Man, absolut sevärd!

Men stackars tjej, såg just på vilka som åkte ur idol. Det stod två tjejer på scenen, en camilla och en carolina tror jag det var. Peter säger vilken av dem som gått vidare- Carolina. Camilla ser glad ut trots sin förlust, gråter av glädje och hoppar på och kramar peter. Han säger då, nej Carolina...och hon förstår att hon åkte ut. Pinsamt läge, illa nog att inte komma vidare...men kul var det i alla fall.

nu: lyxfällan om det vill funka.
tjingaling
2009-10-01 @ 23:00:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0