Kära morgon

Blä, kl ringde kl 7, snoozar ett par gånger. Sen när Jonas och jag är relativt vakna så säger han "gå upp och duscha nu älskling, somna inte om nu" och jag säger "nej jag är vaken..", börjar röra mig ur den varma sängen. Tänder lyset på min sida och stiger upp. Då SLÄCKER han lyset, drar på sig täcket och tänker somna om. Har ni hört talas om höjden av tarvlighet? Haha

Jaja, jag sitter i soffan nu. Absolut inte pigg, blir bara jobbigare och jobbigare att stiga upp på morgonen måste jag säga. Jag värmer i alla fall upp med lite Nyhetsmorgon innan jag tar det i det sista ur farmakologin.
Sen väntar jag mig en fet brunch av min käre sömntuta!
I eftermiddag ska jag sprattla i vatten igen, ska bli sjukt skönt.

tjing!
2009-10-12 @ 07:45:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0