Lite motivation, tack!

Igår kväll när jag gick och la mig kändes det som att jag höll på bli sjuk, men när klockan ringde imorse 06.00 så steg jag upp på en gång och kände mig rätt så pigg faktiskt. 07.50 stod jag i trappen upp till medicinska biblioteket, hade bokat ett rum från 8.
Tokskrev Klinisk kemi i typ 2 h tills jag fick kramp utan själva fasiken! Strax efter elva kurrade min mage, så jag cyklade hem och fixade ihop lite tonfiskröra. Det känns seriöst som att jag har varit vaken i 12 timmar redan och klockan är inte ens 12!
Jag är så grymt omotiverad att läsa farmakologin alltså, nu är det väl mest att nöta in allt, men ack vad det tar emot. Klinisk kemi är faktiskt lite roligare.

Kanske ska se filmerna om venprovtagning inför imorgon...innan jag fortsätter med det andra.
Done deal.

tjing

2009-10-13 @ 11:51:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elajna

haha, jag veeet! Ruggit skönt att slippa honom!! Jag är så otroligt lättad!!! Kunde aldrig gissa att han skulle flytta heller, han har ju typ bara bott här i typ 3 månader... men skönt är det! :) :)

2009-10-13 @ 20:01:20
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0