Lördagmorgon

Igår hade jag Idolmys med en kompis, käkade fruktsallad och glass och snackade kärlek.

Vaknade 8.30 idag, inte självmant utan av att klockan ringde. Gick upp och styrde Scones! Kokade kaffe så det luktade ljuvligt i hela köket. Sen fick min karl frukost på säng.
Vi har dragit oss en stund, jag ligger fortfarande kvar i sängen...fick sånt förbankat senadrag så jag valde att avboka dagens aquaträning. Kändes sådär att kanske få kramp i vattnet, haha.

Jonas ska strax fara med sitt barlag och göra några aktiviteter, sen har han barlagsfest ikväll. För mig blir det bubbeldricka och festligheter med start här. Sen får vi se var vi hamnar.
I eftermiddag kommer mami och papi samt farmor förbi på lite fika, blir nog att bjuda på sconesen som är kvar. Efter det ska jag nog bestämt göra en superförberedelse för ikväll. Ni vet när man tar en lång dusch alternativt skumbad, fräschar upp sig med allt som man kan osv!

Idag ska jag knappt nämna ordet P.L.U.G.G!
TJOHEJ.

2009-10-24 @ 10:54:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0