Lystring!

Jag tog lite sovmorgon idag, det var väldigt skönt. Tanken var att stiga upp kring 8 kanske och köra igång med videoföreläsningarna, men jag tror det går bra ändå hörrni. Även om jag tar en halvslapp förmiddag.




Hur många gånger har man inte sagt att, "Imorgon börjar mitt nya liv!"?, jag har då sagt det säkert tusen gånger. "Det nya livet" funkar skitbra ett tag, sen börjar jag tappa min motivation på träning för att det helt enkelt blir tråkigt, likadant med maten. Men nu ska ni få höra! Jag har kommit på hur jag ska få lite balans i livet. 

Det här med att skippa pasta, potatis osv har jag redan vant mig av med och saknar det faktiskt inte ett dyft. Så, det tänker jag fortsätta med. Jag ska lova mig själv att hur trött jag än är, äta ordentlig mat varje dag, lagad mat från grunden vare sig det är jag eller Jonas som lagar den dagen. Minns att vi mådde så bra när vi la ner tid i matlagningen och hur bra det kändes att äta den sen och hur GOTT det var.

När det gäller träning så ska jag banne mig börja använda mitt iksukort, jag menar det är ju inte gratis heller.
Förändringen är bara att jag ska börja gå på pass, det finns ju massa olika saker som jag borde tycka är kul. Jag har bestämt mig för att jag är mer en springa-på-löpbandet-crosstraina-tjej, skittråkigt egentligen! Nu blir det ändring på det! Ni som har lust att haka, hör av er! =)
Som man brukar säga: IMORGON BÖRJAR MITT NYA LIV!
Första steget är att planera upp morgondagen, spännande!


hej hopp!
2009-10-07 @ 10:33:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0