När allt släpper så blir man sjuk

Verkar lite så, jag har inte varit sjuk/förkyld på jag vet inte när! Kändes dock i morse att halsen inte var helt ok, blev bättre under dagen, men nu känner jag mig lite hurvig. Får se om det utvecklas till nåt...förhoppningsvis inte!

Jag sitter och kollar på Polisskolan, haha mer klockren film får man ju leta efter. Vi hade alla filmerna inspelade på VHS hemma och jag kunde kolla hur många gånger som helst. Några andra filmer som jag också nötte sönder var That Night från 92 med Juliette Lewis, Sixten Candles från 84 med Molly Ringwald och en het jäkel vid namn Michael Schoeffling, som också var med i en film som hette Wild hearts can´t be broken från 91. Ni som känner igen att jag brukade tjata om en film som handlade om dykande hästar så var det den jag menade! Haha.
Jag älskar 80-talsfilmer och även från tidigt 90-tal, helt underbart!



Min kväll kommer se ut ungefär så här i tv-väg.
19.30 Postkodmiljonären (jag är en sucker för frågeprogram)
20.00 Körslaget- vad annars finns det att se?
21.30 Tre systrar och en mamma -  jag gillar tjejiga dramafilmer, speciellt med Diane Keaton :)
Kommer möjligen där vid 22.30 kolla på The Haunting på femman - det är ju för bövelen Halloween. Tills klockan blir 23.40, för då var det en film som heter The perfect score på fyran som jag också vill se. Jobbigt när det blir för mycket man vill se på en kväll.
Det är ju Nurse Jackie med Edie Falco från Sopranos ikväll också, blivit liten av en favorit för oss, men vi brukar ha som vana att se på svtplay ;)

hejsvejs

2009-10-31 @ 19:28:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0