Nu ska ni få höra!

Idag träffade jag tjejerna på MB, köpte lite läsk och kakor. De visste ju att jag hade något att berätta och Emelie den sötnosen blev så nervös så hon spillde ut kaffet. Haha

Det är i alla fall så gott folk att jag inte kommer fortsätta min utbildning till Sjuksköterska, utan jag kommer att sadla om till Förskollärare. Galet skumt kanske ni tänker, tycker jag med. Men jag har inte trivts på länge med tanken på att jobba som sjuksyrra, det har helt enkelt inte varit rätt. Tanken har funnits där länge, men det har inte varit lätt att bara ta steget.


Jag har gjort en sen anmälan inför våren och hoppas jag kommer in, har även anmält mig till en kurs med start nästa vecka, som handlar om musik för yngre barn. Det känns såklart skittråkigt att inte träffa klassen och framför allt gobrudarna lika ofta, men det vore ju dumt att fortsätta en utbildning som inte alls känns ok. Jag är jättenöjd över mitt beslut och det känns otroligt roligt.

There it is!


Nu ska jag ta och städa, det ni!
puss!


2009-10-29 @ 14:17:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

tack! :D



modigt av dig av byta utbildning. hoppas du kommer in!

2009-10-29 @ 19:46:46
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: sandra

eh, vad hände?

2009-10-29 @ 21:28:33
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0