Orättvist

Jag kan tycka det är en smula jobbigt och orättvist när man var helt nykter igår, men ändå känner sig skitbakis när man vaknar! Taskigt måste jag säga!
Inte fasiken tänker jag bli förkyld nu heller, känner mig slemmig i halsen men det måste ju bero på all läsk igår? :)

Jag tycker att Jonas ska fara och handla åt mig, det är ju synd om mig som inte har några som helst lördagsplaner utan måste vara hemma en lördagkväll i min ensamhet....måste tjata lite mer och ta fram doggyfacet.
Har inte kollat in tv-tablån för ikväll, men det borde ju vara skräck på schemat. Jag ska lätt ha skräckmarathon för mig själv. Mohahahha

Får hoppas att det känns bättre snart.
Men alla ni som ska ut ikväll, utklädda eller icke, hoppas ni har en kanonkväll! :D
puss
2009-10-31 @ 12:35:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0