Plugga, plugga, plugg.

Idag har varit en pluggdag med stor P! En riktigt bra och lärorik dag faktiskt. Morgonen började med plugg på mb, vi slet som djur, lunchade och sen kring 1 gick vi hem. Jag fortsatte kolla på lite förläsningar på nätet, hur bra som helst och gjorde några övningar. Känns kul och skönt att ha kommit igång.
Blir att fortsätta hemma imorgon, sen fick hos Ida på eftermiddagen, mys!

Sandra kom förbi en stund idag, mycket trevligt. Blev dock en snabbis. Snart ska jag och Jonas packade oss iväg till Vännfors för att byta vinterdäck på toyotan, samt köra dit utemöblerna. Lika bra att börja. Jag ska komma ihåg att ta med mina vinterskor som jag misstänker ligger någonstans i förrådet. Annars vet jag inte vad jag gjort av dem. ...
Kvällen blir nog lugn, film och soffmys.

tjing
2009-10-06 @ 16:09:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0