Propp!

Jag är totalt proppmätt, vi söndagslyxade med Subway idag. Det var verkligen år och dar sedan jag åt där sist, men skagenmackan satt fortfarande som ett smäck!

Sitter och kollar på Top Model, tråkigt nog finner jag det inte lika intressant längre. Kan ju vara att jag alltid drar fram datorn...glömmer bort att koncentrera mig. Haha.
Jag tror jag ska tvär plocka in i diskmaskin, står typ femtielva glas på vardagsrumsbordet-
sen tända lite ljus och bänka mig inför ensam mamma söker, nu börjar det ju bli spännande! Såg att det skulle vara en dokumentär om Hagamannen ikväll också, blir nog att vi ser på den. Avslutar kvällen med lite söndagsspa med allt vad det innebär och sen hoppas jag på en god natts sömn. Jag har att göra imorgon alltså!

Natti natti.
2009-10-11 @ 19:29:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0