Rosé & Quality Time

Igår hade jag och min vän Sandra en väldans trevlig kväll. Det var väldigt länge sedan vi sågs på tu man hand, som man säger. Vi pratade om allt möjligt, drack gott och bara umgicks, äkta quality time. Det behövde vi!

Kring 10 kikade vi förbi Origo, mindre folk än väntat, men vi stötte på några roliga studentsyrror i Flower Power mundering. Tog oss något att dricka och minglade.
Klockan gick och kring 00.30 var vi inne på Corona, träffade Emelie och drog till dansgolvet. Jag kom hem, käkade scones som var min dagsföda igår sen somnade jag nog på soffan en stund innan Jonas fumlade in. Somnade fort när jag väl la mig i sängen kan jag lova!

Idag mår vi sådär halvokej, trötta och lite slitna båda två, så det blir en riktig slappsöndag.
Nu käk!

 

2009-10-25 @ 12:17:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

PUSS!

2009-10-25 @ 15:58:33
URL: http://repreptilia.blogg.se/
Postat av: elajna

jag vill också ge en PUSS

..för att jag inte "kunde" komma :)

2009-10-25 @ 19:45:43
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0