söndag - vila

Vilken helg! Jag har haft otroligt trevligt både fredag och lördag.
Trodde jag skulle vara körd idag, men när jag vaknade runt 10 så mådde jag prima. konstigt, men inte klagar jag. Det har varit en seg morgon för både mig och Jonas, han ligger fortfarande kvar i sängen, medan jag har suttit vid datorn, myst en stund hos Jonas, gått tillbaka till datorn och myst en stund till.

Jag börjar verkligen längta till våran flytt, kommer nog bli grymt mycket att göra, men samtidigt kul med något som är mer vårt eget. Kommer sakna den här lägenheten självklart, men det känns bra ändå.
Idag är den verkligen skitväder ute, regnar och blåser. Vi kan kalla det viloväder, man kan bara vara inne och mysa hela dagen vilket är precis vad jag tänker göra. Ska väl stöka undan lite disk som samlats på hög också....

hejs
2009-10-04 @ 12:13:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marianne

Haha tackar!:)Grymt skönt med en vilosöndag måste jag säga!:)

2009-10-04 @ 14:19:48
URL: http://mariannewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0