Söndagen

Sandra sa i fredags att hon näst intill slutat läsa min blogg för att jag bara skriver om plugg, plugg och plugg hela tiden och hon har helt rätt! Hur tråkigt som helst, det förstår jag. Men frågan är vad jag annars ska skriva om, när det är det enda jag gör om dagarna nu för tiden. Haha.

Imorgon ska jag i alla fall tenta av två ämnen som jag tjatat om nu i två veckor. Känns himla skönt å ena sidan och jobbigt å andra sidan. Hoppas att det kommer gå bra, ni som orkar kan ju hålla tummarna imorgon mellan 9-14! =)

Jonas och jag har haft en mysig söndag. Jag steg upp tidigt, strax efter 8 och tänkte plugga, det kändes jättejobbigt. Satt vid matbordet och läste en timme och sen gick jag och la mig igen i en fortfarande varm säng. Vi tog i som fasen och drog oss till 12. Mys. Sen hade jag faktiskt lite disciplin. Sen tog vi en sväng på Strömpilen och köpte middagsmat och söndagsgott.
Jag har bokat in veckans träningspass och är redo för en ny vecka!
Kan förbereda er på tjat eller att jag slutar blogga, eftersom vi kör igång med medicinräkning och mikrobiologi och ska tenta av den om ytterligare två veckor. Inte klokt! Nu är det inte så länge kvar tills vi flyttar heller...

Ha en skön söndagkväll hörni!
puss
2009-10-18 @ 20:15:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0