Svårigheten att uppskatta dagen

Jag hade det inte så lätt att uppskatta dagen imorse när jag vaknade, kändes bara jobbigt att krypa ur det gudomligt varma täcket. Samt att vädret gav mig en depptripp direkt.

Fullt upp är det i alla fall, jag känner att jag har svårt att slappna av helt och koncentrera mig på vad jag verkligen måste göra. Tex sitta och räkna på läkemedelsberäkningen.
Ska strax iväg igen, full fart. Har faktiskt klämt in en klippning idag! Är lycklig samtidigt som jag är skitskraj för att frisören ska ge mig onda ögat  för mitt hår, men kanske har de sett värre? Kan ju hoppas, det är typ 6 månader sen jag klippte mig och det behövs!!! När jag väl kommer hem sedan så ska jag försöka räkna lite om jag hinner, äta candle light dinner med Jonas, och vid 19 aqua med Elina. Det ser jag fram emot, hemskt avslappnande.

Förhoppningsvis så blir jag nöjd med klippningen och inte känner för att gråta, så då kanske den här dagen blir helt ok ändå. Imorgon blir det nya tag med medicinräkning resursförmiddag, känns ok. Annars tycker jag det är så trist att jag har svårt att koncentrera mig i grupp, så jag missar många pluggdagar med tjejerna :( Måste sitta hemma, ensam om jag ska få något vettigt gjort.

Nu vart det bråttom, hej!
2009-10-26 @ 10:48:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: elajna

jag är nervös... power låter så hemskt

2009-10-26 @ 17:25:11
URL: http://jabadabado.blogg.se/
Postat av: elajna

jag är nervösis, power låter så hemskt

2009-10-26 @ 17:26:43
URL: http://jabadabado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0