swoosh

Vilken kväll igår alltså! Vid 7tiden promenerade jag till Malin, kallt som tusan börjar det bli. Möttes i dörren av en glad värdinna och 2 taggade tjejer i soffan!
Vi skålade, kollade idol och tjattrade om allt möjligt, även lite smaskigt insiderskvaller om vissa i idol....
Sen kom det 3 tjejer till, det snackades ännu mer. Jag och Lowisa började snacka om trippeltänger, för hon hade så sjukt snygga vågor igår, sen nämnde hon att hon tyckte mina ögonbryn var så snygga. Haha, gud vad jag skrattade för jag gillar dem inte. Men det roliga var att jag tyckt precis samma om hennes, knäppt sånt där.

Det är viktiga grejer tjejer snackar om! Jag hade i alla fall mycket trevligt, kanske lite för trevligt på förfesten. Det värsta var ju ändå när Malin drog fram Jägern...illa!
Vi drog oss ut i natten och råkade komma ifrån några i gänget, Jag, Malin och Mikaela skuttade till Villan i hopp om att det kanske skulle vara roligt. Som vi trodde var det skittråkigt, så vi dansade en sväng och gick ut igen. Promenixade till Corona, kön var galen så det hela slutade på Origo. Vi var inte ledsna för det, Origo har jättedålig musik men det stoppade ej danssugna tjejer. Icket.

Idag mår jag som jag förtjänar, men det börjar ordna upp sig. Jag ska ju ladda för ännu en utekväll tror det eller ej, det händer ju extremt sällan vill jag tillägga.
Det blir käk tillsammans med Sandra och Camilla och möjligen lite fler brudar. Sen utgång, får se vart kvällen bär. Kameran ska med ikväll tror jag
Jag ringde farmor tidigare idag, skönt att höra att hon mår bra. Pratade om att hälsa på henne möjligen imorgon eller senare i veckan. Får se vilken dag det blir.

Långt blev det!
Nu ska jag faktiskt ta mig en redig smörgås.
tjing
2009-10-03 @ 13:08:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0