This is it.

Jag har en omtenta i anatomi i Januari som ligger över mig som ett svart åskmoln. Vissa stunder har jag totalt självförtroende över att det är lugnt, jag kommer fixa det! Andra stunder, som ikväll så känns det jättejobbigt och ångesten kommer.
Det svåra är ju att ha tiden att börja plugga inför den tentan igen, just nu är det packat som nu kanske märkt i tidigare inlägg. Om jag tar mig igenom denna kurs så kan jag ju bara vara glad. I nästa kurs ingår också praktik, vilket även det känns lite knepigt eftersom man kan hamna lite varsomhelst i Västerbotten + att vi ska flytta precis då.

Jag tror att jag imorgon måste planera upp precis alla dagar fram till Januari och tentadatumet, göra ett schema för vilka tider jag ska plugga anatomi och vilka tider jag ska lägga på det andra. Så får det bli, kanske känns det bättre då, kanske inte. Just nu känns allt som har med skolan att göra faktiskt rätt hopplöst. Jag är nog inte ensam om att känna så här.


Något jag är glad över är hur bra jag kommit igång med träningen, har verkligen roligt när jag tränar nu och försöker prova på så mycket olika saker jag kan. Verkar som att nästa uppdrag blir Body Balance som Petra tipsade mig om idag. Annars kommer jag definitivt fortsätta med Afro, det bästa jag gjort på länge! Snacka om att släppa loss totalt, ni skulle ha sett leendet jag hade hela resten av kvällen när jag kom hem igår. Innan jag slocknade i soffan då =)


Som sagt, kanske känns det bättre imorgon. Tänkte försöka få mig en god natts sömn, äta en god frukost och se vad jag kan göra angående plugget.
hej på er!


2009-10-21 @ 20:36:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sorina

jag kände också att det var nåt för mig, men ekonomin tillåter inte mycket shoppande.

det är bara bra med mig, jobbar lite då och då? sj? det var ett tag sen jag träffade dig.

2009-10-21 @ 21:21:31
URL: http://smokaccino.blogspot.se
Postat av: sorina

klart att du ska leva studentlivet!

vi borde typ dra ihop nåt med el volleybollgang. (dock inte alla...) :)

2009-10-21 @ 23:45:56
URL: http://smokaccino.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0