Veckan som kommer

Jag har i eftermiddag styrt upp träningen för veckan!
Imorgon och tisdag blir det aquapass (som var skithärligt, samt jobbigt), onsdag ska jag försöka mig på afro, känns himla spännande. Torsdagen är ännu oplanerad, fredag och lördag blir det aqua igen. Jag är nog fast! Sen kommer EMMIS hem på fredag, då blir det tjejkväll i all ära!

Idag har jag också bakat muffins, jordgubbsmuffins. Jag och Jonas tjuvsmakade och gött var det. Jag är helt enkelt bäst =)
Gårkvällen spenderades hos Elina, där vi bjöds på god mat och gott sällskap. Fotbollen gick det väl sämre för, inte för att det var någon överraskning! Vi styrde oss hem kring 23, jag möttes av några grabbar i dörren hemma som skulle på krogen. Jag tänkte bara hur skönt det skulle bli att dra på mjukis, slänga mig i soffan och hitta någon film. Började kolla på Final Destination 2, haha bara jag som tycker den är komisk? Sen kände jag mitt trött i ögat så jag tackade för mig och rullade mot sängen. Vaknade nog knappt när Jonas kom hem.
I morse steg jag upp kring 10 tror jag, ganska pigg =) (Vissa drack ju inte igår, haha)


Resten av dagen lär bli rätt lugn, har inte alls pluggat så mycket i helgen som jag har tänkt, men jag är som sånär klar med farmakologin och ska börja bita i kliniska kemin som jag inte riktigt uppfattat ännu?
Aja.
Hejpa.
2009-10-11 @ 14:52:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0