Vem är Din Jill Johnson?

Blev sovmorgon idag, och den halva pluggdag som jag bestämt mig för kommer jag skita helt i!  Istället sov jag till 10 med mannen i mitt liv och sitter nu och dricker kaffe framför tvn.

Haha, en rolig sak som jag kom på nu! När vi var hos Camilla sist så snackade vi om att ha en "Jill Johnson", alltså att man gillar en artist som inte alls egentligen hör till ens musiksmak om ni förstår (något man skäms lite för att berätta). Camillas var ju då Jill, vi andra hade lite svårt att komma på våran, men nu! Nu har jag kommit på vem min är! Helt klart Anders Ekborg, min musikalälskling haha. Har alltid gillat honom fast att han är så långt ifrån det jag lyssnar på.


Är han inte för söt?



Vem är din Jill Johnson?


Förutom att möjligen nördleta efter Anders på Spotify så ska jag idag på aqua2 med Elina efter 12, sen ska jag ta en sväng på Strömpilen i det icke så fina vädret och hitta mig en locktång, blir en sväng på systemet också. Måste nog dra dammsugarn över lägenheten  när jag kommer hem. Ikväll blir det myskväll med brudarna!
Nu ska jag dra på lite Sex and the City och njuta av min Fredag!
Tjing på er!

2009-10-16 @ 10:21:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0