Borta bra, hemma bäst.

Känns skönt att vara hemma! Vi är rätt trötta efter allt bilkörande och trots att vi bara tagit det lugnt, bortsett från trippen till Ikea, så känner jag mig inte direkt utvilad. Kan ha varit för att jag och Jonas delade på en 90 madrass =) Men mysigt har det varit! Jag tog med kameran, men det glömdes helt bort faktiskt!

Nu har vi hunnit montera upp soffborden, golvlampan och glaskivorna till Malm nattduksborden, blev himla fint. Vi köpte ju lite småkrafs också självklart, men inget vi orkar ta itu med ikväll.
Jonas har sprungit på affären för att handla lite till kvällsfika och jag kollar på Ensam mamma söker.

Nu är min käre på ingång,
natti.
2009-09-13 @ 20:37:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0