Det går framåt mina vänner!

Nu börjar hemtentan se lite bättre ut. Fast jag har ett lite problem, har redan gått över 1500 ord som var max och jag har 2 frågor kvar =) Får se hur jag ordnar upp den saken, haha.

Sen till en annan sak, att det ska vara så svårt att få till en skaplig design! Jag ska jobba på det i helgen om jag har tid...
Jag var faktiskt och solade för en stund sedan, jag åkte till Teg. Kolla in lite nya ställen, ni vet. Sen så var jag sugen på det där ståsolariet. Så jag körde dit, precis när jag är på väg in så kommer det två 65+are, jaha tänkte jag, så ni ska också steka! Jag gick förbi alla rum, och där var det, ståsolariet! Gick och växlade pengar, varav gubben ställde sig i kö bakom mig. Då när jag går mot rummet så står gubbens fru där utanför och liksom paxar. Kan tillägga att det var helt tomt på stället, bara vi där.
Jag- ni ska ha det rummet eller?
tanten- ja...(lite obekvämt).
jag- ja, hehe för mig spelar det då ingen roll! (fast jag var "först", förbannade situation lite)

Hur otur kan man ha, och vad gör två pensionärer där och varför skulle de nödvändigtvis just ha ståsolariet? Jag var helt enkelt för snäll (dum) för att säga att jag hade tänkt använda det, inte fan visste jag att det var nödvändigt att paxa innan jag växlade pengar.
Med vita prickar på skulderbladen åkte jag hem, tokröjde i köket och duschade bort den äckliga solarielukten.

Ikväll är det visst October Party på NH, jag är dock inte så sugen på öl i olika sorter så Jonas får nog gå själv. Jag har ju dessutom Grey´s Anatomy att se!

nu är det bra för ikväll, hej.
2009-09-30 @ 20:25:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0