Fredag

Ja kära vänner, igår trodde Ida att hon skulle få en fin natts sömn. Gick och la sig strax före 23 och såg fram emot att vara på topp idag. Men nehej vad hon hade fel, för självklart kunde hennes käre sambo inte sova (för mycket kaffe) och pillade på mobilen halva natten vilket resulterade i att jag vaknade var och varannan minut. Jag var inte jättemedveten om vad jag gjorde, men natten var bajs och hejbarra så var klockan 6.10 och Ida skulle upp...
Seminariet gick dock bra ändå, + 8 poäng till hemtentan nu.

Men nog om, nu är det fredag och vi lämnar skolan för en stund. Jag och Jonas har städat (jonas dammtorkade), jag tog i så hårt så jag började svettas. Dagens motion gjord? Haha.
Ikväll kommer några tjejer hit för vattenpipa och god dryck, blir ett trevligt slut på den här veckan! Sponas ska jobba ikväll på Origo så han la sig och sov. Vi får se vart kvällen bär oss.

Trevlig helg!
2009-09-25 @ 16:29:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0